• sekretariat@przedszkole-w-przeclawiu.edu.pl zlobek@kolbaskowo.pl
  • 915065800 (Przedszkole) 605442440 (Żłobek)
  • -

Ubezpieczenie dzieci w roku szkolnym 2020/2021

Drodzy Rodzice

W tym roku zdecydowaliśmy się jako Rada Rodziców kontynuować ubezpieczenie grupowe w Aviva. Oferta ubezpieczenia dostępna jest w załączniku.

O sposobie płatności będziemy Państwa informować.

Osoby które nie zdecydują się na grupowe ubezpieczenie proszone są o napisanie oświadczenia, że dobrowolnie rezygnują z ubezpieczenia grupowego.

Rada Rodziców

Dokumenty do pobrania:

Ubezpieczenie grupowe Przedszkole Publiczne w Przecławiu na rok szkolny 2020-2021 Deklaracja przystapienia do ubezpieczenia

  • -

  • -

Ogłoszenie – Poziomki

OGŁOSZENIE

Kwiaty doniczkowe to nie tylko ozdoba sali przedszkolnej. Mogą pozytywnie wpłynąć na nasze zdrowie. Są doskonałym filtrem zbierającym wirujący kurz w powietrzu. Zatem mamy prośbę do rodziców dzieci z grupy Poziomek o przyniesienie w ramach możliwości do naszej sali kwiatków pochłaniających kurz. Może to być fikus, difenbachia, pantofelnik, trzykrotka, paprotka, skrzydłokwiat lub sansewieria. Z góry serdecznie dziękujemy pani Agnieszka i Monika.


  • -

  • -

  • -

Dzień Kropki w Poziomkach

DZIEŃ KROPKI 
 
15 września jest Dzień Kropki. 
W Poziomkach była kropeczkowa zabawa!
Dzieci odgadywaly zagadki,  śpiewały piosenki,  szukały kropek i ukladaly wzorki. 
Wszystko w kropkowym humoru!
M.K

  • -

Język angielski w Poziomkach

Zajęcia z języka angielskiego w naszej grupie 🙂


  • -

Poziomki na placu zabaw

Poziomki pierwszy raz na placu zabaw 🙂


  • -

Przygotowania do pierwszego spaceru Poziomek

Przygotowania do pierwszego spaceru Poziomek


  • -

Treści programowe wrzesień – Jagódki

Treści programowe wrzesień – JAGÓDKI

  1. W przedszkolu
  • poznawanie sposobów pomocy nowym koleżankom i kolegom; rozwijanie umiejętności nazywania emocji i mówienia o nich; rozwijanie umiejętności pozytywnego reagowania na nowe sytuacje i osoby; budzenie postaw zainteresowania drugą osobą
  • poznanie sposobów spędzenia wakacji przez koleżanki i kolegów z grupy; doskonalenie umiejętności dokonywania analizy sylabowej wyrazów
  • poznanie i ustalenie zasad i norm obowiązujących w grupie; rozwijanie umiejętności dokonywania oceny swoich zachowań w stosunku do przyjętych zasad i norm
  • wdrażanie do stosowania zasad kulturalnego zachowania się̨ i używania słów: proszę̨, przepraszam, dziękuję
  • poznawanie schematu własnego ciała, wyróżnianie i nazywanie części ciała
  1. Nasze przedszkole
  • poznawanie i organizowanie kącików tematycznych; rozbudzanie zainteresowań́ i ciekawości poznawczej; przestrzeganie zasad zgodnej zabawy i prawa do korzystania z kącików przez kolegów i koleżanki
  • rozwijanie poczucia bezpieczeństwa wynikającego ze znajomości okolicy i terenu wokół przedszkola
  • poznanie imion pracowników przedszkola i pełnionych przez funkcji; doskonalenie umiejętności określania położenia przedmiotów w przestrzeni poprzez stosowanie określeń́ na, nad, pod, obok, za, po lewej, po prawej
  • nazywanie narzędzi i przyborów codziennego użytku, rozwijanie poczucia rytmu
  • rozwijanie rożnych technik plastycznych (rysowanie, wycinanie, łączenie materiałów)
  1. Jestem bezpieczny
  • poznawanie zasad bezpiecznego poruszania się̨ po drogach; rozwijanie kompetencji językowych w trakcie zabaw i wypowiedzi dzieci
  • przypomnienie zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym i innych sytuacjach; rozwijanie umiejętności współpracy w zespole
  • dostrzeganie regularności, konstruowanie rytmów 2-, 3-elementowych, poznanie układów figur geometrycznych, utrwalenie nazw figur geometrycznych; kształtowanie pamięci wzrokowej i słuchowej; czerpanie radości ze wspólnej zabawy i gry; współdziałanie w zabawie
  • zapoznanie ze słowami i melodią piosenki; poznanie pracy policjanta, rozwijanie umiejętności dokonywania analizy i syntezy słuchowej wyrazów
  • poznanie wyglądu i znaczenia sygnalizacji świetlnej i znaków drogowych
  1. Pomocna dłoń
  • rozwijanie umiejętności dostrzegania niebezpieczeństw wynikających z kontaktów z nieznajomym; kształtowanie postaw asertywnych w kontaktach z nieznajomymi
  • poznawanie sytuacji zagrażających zdrowiu i życiu ludzi; rozwijanie spostrzegawczości słuchowej i wzrokowej jako przygotowanie do czytania
  • poznanie numerów alarmowych 112, 999, 998, 997; kształtowanie umiejętności posługiwania się̨ liczebnikami głównymi i porządkowymi; wdrażanie do prawidłowego przeliczania
  • kształtowanie umiejętności przeprowadzenia rozmowy w celu wezwania pomoc
  • poznanie specyfiki pracy strażaka, sprzętu ratowniczego itp.; rozwijanie umiejętności prowadzenia dialogu; rozwijanie umiejętności właściwego reagowania i postepowania w rożnych sytuacjach życiowych