• sekretariat@przedszkole-w-przeclawiu.edu.pl
  • 915065800
  • -

Propozycje zabaw dla małych tancerzy.

Witamy Serdecznie 🙂

Wychodząc na przeciw sytuacji panującej w kraju proponujemy Państwu oraz naszym małym tancerzom utrzymanie ciągłości zajęć tanecznych i rytmicznych, które na co dzień prowadzone są w przedszkolach. W naszej zamknięte grupie publikować będziemy materiały, dzięki którym Państwa dzieci będą mogły spędzić miło i aktywnie czas w domu. Wystarczy włączyć filmik i bawić się razem z nami. Zapraszamy serdecznie.

W celu dodania do grupy proszę odpowiedzieć na pytania weryfikacyjne. Link do grupy (jeśli nie działa należy skopiować i  wkleić w przeglądarkę) https://www.facebook.com/groups/tance.wygibance/ 

pozdrawiam serdecznie

pani Ada


  • -

Zajęcia sensomotoryczne z mąką w Pszczółkach

24 luty

Mąka to świetny produkt do zabaw sensorycznych. Takie zabawy dostarczają dziecku różnorodnych bodźców  wspomagających integrację jego zmysłów oraz ich rozwój. Pobudzają wyobraźnię, rozwijają kreatywność, stymulują zmysły, uczą koncentracji oraz wpływają na prawidłowy rozwój mózgu i układu nerwowego a przede wszystkim sprawiają radość dzieciom.


  • -

Tłusty czwartek w Pszczółkach

Zgodnie z tradycją 20 lutego obchodzilismy Tłusty Czwartek. Tego dnia dzieci z grupy pszczółek wykonały pracę plastyczną- papierowego pączka którego ozdoby pyszną kolorową oraz słodką posypką. 


  • -

Zajęcia sensomotoryczne z galaretką w Pszczółkach

19 luty

Tego dnia w grupie pszczółek odbyły się zajęcia sensomotoryczne. Zabawy dotykowe potrzebne są wszystkim maluchom a zajęcia z galaretką to bardzo fajna zabawa. Stymuluje ona zmysły (zmysł wzroku dotyku i smaku) oraz ćwiczy rączki. Galaretka ma ciekawą konsystencję, jest kolorowa i ładnie pachnie.Dzieci mogły ją ugniatać, ściskać a nawet jej spróbować. Zabawa była przednia 😁


  • -

Zajęcia ruchowe w Pszczółkach

7 Lutego 

Dzieci z grupy pszczółek pokonywały ścieżkę sensoryczno-orientacyjną wykonaną z taśmy. Pracowały nad spostrzegawczością. Wykazały  się dużą zwinnością i sprytem. 


  • -

Puzzle piankowe w Pszczółkach

6 lutego

Dzieci z grupy pszczółek poznawały alfabet za pomocą piankowych puzzli. Pszczółki z zaciekawieniem podeszły do zadania i próbowały dopasować kształt litery do danego kwadratu. Kolejnym zadaniem była praca w parach i nauka współpracy. 


  • -

Bal karnawałowy Pszczółek

31 stycznia obchodziliśmy w grupie Pszczółek  bal karnawałowy. Tego dnia dzieci przyszły w pięknych przebraniach karnawałowych. Odwiedziła nas znana i lubiana maskotka „Sky” z Psiego Patrolu. Wniosła wiele radości uśmiechu na twarzach dzieci. Całą imprezę poprowadziła wspaniała animatorka. Największą atrakcją dla dzieci okazał się dmuchany zamek z którego dzieci nie chciały wyjść. 


  • -

Kształtki rehabilitacyjne w Pszczółkach

 

28 stycznia 

Pomimo niepozornego wyglądu kształtki rehabilitacyjne  znajdują swoje zastosowanie w różnego rodzaju ćwiczeniach – gimnastyce.  Rozwijają poszczególne cechy motoryczne u dzieci. Wpływają korzystnie na kształtowanie koordynacji ruchowej. Przysparzają również wiele radości dzieciom, gdy służą nam za wielkie klocki w budowaniu olbrzymiego zamku. 


  • -

Dzień Babci i Dziadka w Pszczółkach

24 stycznia obchodziliśmy Dzień Babci i Dziadka. Tego dnia nasi goście mieli okazję oglądać występy Pszczółek. Dzieci wystąpiły przepięknie. Wręczyliśmy również prezenty wykonane własnoręcznie.

Jesteśmy DUMNE z naszych Maluszków.

Babciom i Dziadkom życzymy przede wszystkim zdrowia i radości z wnuków na co dzień.


  • -

Pszczółki poznają kolory

16 stycznia 

Dzieci nie rodzą się z umiejętnością rozpoznawania kolorów i ich nazywania. Potrzeba czasu, by narząd wzroku wystarczająco się wykształcił, następnie dziecko musi być gotowe do mówienia. Zatem nauka kolorów dla dwulatków czy trzylatków jest możliwa. Można zacząć naukę kolorów i zorganizować ją tak, by maluch w naturalny sposób poznał podstawowe barwy.

Tym razem do nauki kolorów kolorowych kartek i piłeczek. Zadanie Pszczółek polegało na dopasowaniu koloru piłeczki do kartki. Dzięki takim zajęciom kształtujemy percepcję wzrokową i logiczne myślenie oraz poznajemy kolory, a także uczymy się cierpliwości w oczekiwaniu na swoją kolej.