
Tydzień 1 Odkrywamy świat muzyki
- Rozwijanie motoryki małej
- Wdrażanie do przedstawiania swoich uczuć pomocą ruchu i gestu
- Wdrażanie do uważnego i aktywnego słuchania rówieśników i nauczycieli
- Nazywanie i różnicowanie instrumentów oraz ich dźwięków
- Poznanie różnych rodzajów muzyki i form tańca
- Poznanie obrazu graficznego liczby 10
- Poznanie obrazu graficznego głoski „r” – litery „r”, „R”
Tydzień 2 Jak powstają obrazy i rzeźby?
- Wykonywanie podstawowych ćwiczeń kształtujących nawyk utrzymania prawidłowej postawy ciała
- Rozwijanie umiejętności oceniania swojego zachowania kontekście podjętych czynności i zadań oraz przyjętych norm grupowych
- Rozpoznawanie liter, odczytywanie sylab, krótkich wyrazów
- Odczytywanie treści obrazów, wyodrębnianie i nazywanie ich
- Wyrażanie ekspresji twórczej podczas czynności konstrukcyjnych i zabaw
- Wyjaśnianie czym zajmuje się osoba wykonująca dany zawód
Tydzień 3 Idziemy do teatru
- Rozwijanie sprawności motorycznej w zakresie szybkości, skoczności i zwinności
- Inicjowanie zabaw konstrukcyjnych, , majsterkowanie, budowanie z wykorzystaniem materiałów użytkowych
- Odróżnianie świata fikcji od realnej rzeczywistości
- Wdrażanie do zadawania pytań i odpowiadania na nie pełnym zdaniem
- Rozwijanie wyobraźni muzycznej poprzez słuchanie, odtwarzanie i tworzenie muzyki
- Wyrażanie ekspresji twórczej podczas zabaw
Tydzień 4 Jesteśmy artystami
- Aktywne uczestnictwo w zabawach muzyczno-ruchowych
- Kształtowanie poczucia własnej wartości, określanie swoich mocnych stron, zainteresowań i upodobań
- Budzenie zainteresowań czytelnictwem
- Rozwijanie naturalnej kreatywności dziecka w różnych formach aktywności
- Określanie kierunków i ustalanie ich położenia
- Przeliczanie elementów zbiorów w zakresie 10 (z lewej do prawej i na odwrót)
- Wskazywanie zawodów wykonywanych przez osoby z najbliższego otoczenia